Kirjaudu sisään Rekisteröidy Ohje Käyttäjälista Haku Jooga- ja meditaatiofoorumi Foorumin päävalikko
Joogafoorumi - Keskustelufoorumi joogan ja meditaation harrastajille

Jooga- ja meditaatiofoorumi Foorumin päävalikko » Harjoitukset » Käsinseisonta
Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe 
Käsinseisonta
LähetäLähetetty: Maanantai 29.06.15 08:30 Vastaa lainaamalla viestiä
innabea
Liittynyt: 12 Hel 2012
Viestejä: 1




Heips,

Ajattelin kysyä vinkkejä täältä harjoitukseen.
Olen treenannut käsinseisontaa nyt muutaman kuukauden ja se alkaa sujua niin, että pääsen sinne lattialta nousemaan (ainakin lähes jokakerta) hallitusti.
Usein kuitenkin tuntuu, että se ei ole hallinnassa. En pysty itse päättämään kuinka kauan käsinseisonnassa olen ja mitä siellä teen. Välillä pääsen hyvään tilaan, jossa huomaan että jos pysyn tässä asennossa, enkä liiku, niin pystyn päättämään itse milloin tulen alas, mutta usein silloin en voi liikuttaa jalkoja ilman, että alkaa horjuttaa.
Välillä en pääse käsinseisontaan lainkaan ja toisinaan se menee yli.
Tuntuu, että tätä on nyt jatkunut kovin pitkään ja haluaisin saada sen sellaiseen hallintaan, että voin itse päättää milloin sinne menen ja milloin tulen alas ja kuinka liikutan jalkojani.
Olisiko joitain hyviä vinkkejä? Esim; mihin keskittyä, harjoitusta tukevia liikkeeitä, mitä ajatella, mihin katsoa etc. Kaikki vinkit ovat tervetulleita.

Kiitos!
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Re: Käsinseisonta
LähetäLähetetty: Torstai 09.07.15 11:12 Vastaa lainaamalla viestiä
birendra
Liittynyt: 31 Lok 2003
Viestejä: 213




Olisiko tästä jotain hyötyä? Katso ainakin "Level 3 – Pirouette Bail"

http://www.nerdfitness.com/blog/2013/10/24/how-to-handstand-better-than-luke-skywalker/

Tuolta löytyy linkki tänne http://chrissalvato.com/2013/01/what-is-the-pirouette-bail/

Menestystä harjoitukseen!

_________________
Darkness only hurts itself.
On vain olemassa yksi.

I am he as you are he as you are me and we are all together. - Beatles
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

LähetäLähetetty: Perjantai 10.07.15 10:49 Vastaa lainaamalla viestiä
Beter Ban
Liittynyt: 14 Syy 2006
Viestejä: 1021




Ehkä tällainen delffini asento auttaa harjotteluun http://www.lily.fi/blogit/hetkessa-hengittaen/adho-mukha-svanasana , Itse en ole tarvinnut hartia tai päälläseisontaa pitkään aikaan.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Käsinseisonta
  Jooga- ja meditaatiofoorumi Foorumin päävalikko » Harjoitukset
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia  
Sivu 1 Yht. 1  

  
  
 Lähetä uusi viesti  Vastaa viestiin  
Web-suunnittelu, ohjelmointi ja muut palvelut tämän foorumin tekijältä!



Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
Designed for Trushkin.net | Themes Database